23.08.2009

Under arbeid


Før hyllene ser ut som de gjør nå, så det slik ut inne på arbeidsrommet. Bøker i massevis. Bøker i kassevis. Ganske deilig å få dem på plass, ja. Det er jo ikke veldig praktisk å møblere med slike esker. Bildet er dust og dunkelt, men man kan skimte retro-tapeten på veggen. Får vise et bedre bilde av det etterhvert. (I tilfelle noen, mot formodning, skulle være interessert..;)

I mitt hode har fokuset nå flyttet seg fra bøker til bilder. Store deler av dagen har jeg nemlig tilbrakt med å se og vurdere hva som skal opp på veggene og hvor.

1 kommentar:

Rosa Velour sa...

Hej Portofritt. Jeg ser, at du også godt kan lide polarize-app'en til iphone ;)

Jeg elsker, at du velger et bilde, som er lidt dunkelt, fuld af flyttekasser og i grunden ikke særlig interiørbladsagtig :-*

Og skrivemaskinen...det er jo lige det, jeg også savner, og, hvad bedre er, jeg har en, men den er i DK et sted....hvor??? Jeg MÅ bare finde den...ringer til mummi i aften!!! Tak, tusind tak og godmorgen.
Rosa