22.09.2010

I et hjørne i et hjem...


















Denne gangen fra det mannlige hjørnet av arbeidsrommet. Her sitter han, læreren, og forbereder sin briljante undervisning.* Min plass er til venstre på samme bord, men den siden av saken (les arbeidsbordet) får heller vises fram en annen gang. Slik og slik har det sett ut før (det forandres jo stadig.). Nei, nå må jeg innta rollen som fritidsaktivitetssjåfør .

*Dette sier jeg ikke bare fordi han kanskje - i så fall mot formodning - skulle slumpe til å lese sin kones blogg... Heller ikke for at jeg skal få lov til å bli med ham på den weekendturen han har vunnet for to til London i høstferien...

1 kommentar:

th- sa...

DuVERDEN så ryddig! I mitt neste liv skal jeg ha et skikkelig arbeidsbord. Med masse hyller og sånn. Et stuebord og et kjøkkenbord er ingen fullgod erstatning, gitt! Uansett om en er aldri så flink til å legge ting i bokser og esker og å stable... ønsker meg arbeidsbord.

Fargekoding av bøker, forresten? Stilig! Har gjort det samme selv...:)