10.01.2010

Meningen?



For å yte skålen en noe mer rettferdig behandling etter det noe grumsete bildet her om dagen, som ny innbygger og det hele, kommer herved et nytt og bedre bilde. Her vises i alle fall de herlige fargene - som matcher grønnfargen på min skrivemaskin nr to perfekt.

Skrivemaskinen sto igjen etter et loppemarkedet på lærermannens ungdomsskole her i høst. Jeg hadde beundret den, men syntes ikke jeg kunne kjøpe enda en - etter nylig å ha fått en fin skrivemaskin av en venninne - så jeg hadde latt den stå. Det samme gjorde visst alle andre. Heldigvis, for fargebomben ble - til min store overraskelse - med mannen i huset hjem, som en gave til meg.  Og jeg som trodde han ikke fulgte med i timen...Tanken slår meg om at noen ting er 'ment to be'. Denne skrivemaskinen var tydeligvis ment for meg. Hurra! Kanskje jeg burde begynne å bruke den også, da?

2 kommentarer:

marie sa...

Nydelig skål. Pg skrivemaskinen var ordentlig kul.

Ingvild sa...

Hei du ukjente!

Eg pleier sjeldan å kommentere ukjende sine bloggar, og eg kikkar ikkje så mykje innom dei heller...men eg såg dette bilete her - og ja - nydeleg skål - eg har eit lite fat i same serie som får pryde tittelen på bloggen min (med dessverre eit bitteliten syltetøyflekk på) - og så har eg ein vakker raud gamal skrivemaskin som får ei eiga bokhylle for seg, og som får taste gamle dikt på skriveblokkpapir av og til.
Ja, det var berre det eg ville dele!
Vennleg helsing Ingvild