08.03.2009

Blått sjal


Sjal til å bli glad av, funnet i bruktbutikk i Oslo.

3 kommentarer:

lille sa...

Veldig fint sjal! Du er virkelig god til å finne de rette kuppene på bruktbutikken.

Kaspara sa...

Hei Heidi
Nydelig bilde! Speilen er så herlig og trukne kleshengere blir jeg alltid trukket mot.
Sjalet du fant var forfriskende blått!
Likte så godt ditt forrige innlegg også. Ja, visst er det mange paralleller! Måte fnise litt, da jeg leste det, og følte stor tilhørighet overfor kvinnen på bildet.
Nå er det bare en dag til vi sees!
Ha en flott dag i dag!

Nina sa...

Er ikke sånne kupp deilige å gjennomføre!?! Å - jeg kjenner jeg klør litt etter å tråle Oslo igjen, men det er nok smartest sånn økonomisk å holde meg hjemme på gården/i håndballhaller i helgene. Har du vært der nylig - eller er det fra et tidligere raid?

Vet at jeg kommer til å dra mye til Oslo fra juli og utover. Skal nemlig bli ordenlig tante for første gang i mitt liv. Lillesøster bor i Oslo. Gleder meg så jeg holder på å gå til. En ny liten jentebaby som er så beslektet med meg som det går ann uten at det er min egen ;).

Ang. sjal. I fjor fant jeg et kjempefint lilla et, et retrogrønt et, et svart med gulltråder...i hvert fall - på bruktmarkeder i tigerstaden. Synes jeg egentlig mangler et oransje og et gult - hvis ikke har jeg sjal i de fleste kulører snart tror jeg;). Forresten - ingen blå heller faktisk. Kan man få nok sjal????