17.12.2008

Nye venner


Bildet heter "My friends" og er Camilla Engmans strek. Jeg har skeiet litt ut i førjulstiden (kanskje for å feire min nye jobb) og bestilt dette og to andre illustrasjoner av Camilla Engman. De to andre heter "Redhood" og "Spring". Den fjerde i serien, "Listen", var dessverre utsolgt. Men jeg er glad for at de jeg kunne få, og nå gleder jeg meg masse til å få en pakke fra meg selv i posten etter jul.

Litt artig at Camilla Engman ble kjent gjennom blogging...
(artikkel fra Tecknaren.)

Det er sikkert unødvendig å si at bloggen hennes er vel verdt et besøk.

1 kommentar:

Kardemomme sa...

Heisann Heidi :)
Gratulerer så mye med jobben!!!
Gøy at du fikk den trass i den dårlige starten på dagen da du skulle på intervju ;)Alt ordner seg for de snille vet du..
Jeg har også blitt helt forelsket i tegningene til camilla Engmann og besøkte bloggen hennes før jeg startet opp å blogge selv..
Veldig vakkert og inspirerende..
Jeg fatter nesten ikke hva folk gjorde før i tiden uten internett jeg..Tenk på all inspirasjon man gikk glipp av..Så koselig at du har vært på besøk i det fine huset til Kaspara! Da jeg dro hjem derfra var jeg i en inspirasjonsrus..For det første ville jeg ha et STØRRE hus og for det andre ville jeg ha et GAMMELT hus med sjel..Jeg har jo ingen av delene men får prøve å overleve likevel ;) Ha en fin torsdag! Klem fra Kardemomme :)