08.02.2012




Jeg liker disse keramikk-øredobbene som ble med meg hjem fra Edinburgh før jul. Lovely Pigeon, kjøpt på Red Door Gallery.  Billige er de også. Og enda billigere blir det om man ikke reiser til Edinburgh, men heller bestiller dem på nett.

Bortsett fra det, ville jeg si at dette er tiden for å være bittelittegrann sliten, gjerne ispedd en aldri så liten dose sykdom (enten egen eller de andre i husstandens). Det positive er at det faktisk er merkbart lysere ute, at snøen gir ungene masse energi (når de ikke ligger nede for telling) og at livet generelt ikke er så verst - selv om en kanskje ikke orker alt en gjerne skulle/ville/burde ha orket. 

5 kommentarer:

Kari Anne Marstein sa...

fine øredobbene! den nettsiden må jeg sjekke ut, takk for tips ; ) sykdom ja... jeg ligger under dyna med lungebetennelse og unger og mann var syk forrige uke. Ja ja. God bedring til dere! Og som du sier er det snart lysere og varmere og masse å glede seg til!!

Anonym sa...

God kveld! Så fine øredobber, og så stilig kort de var festet på! Snart vår, jippi! Det er så deilig med lys!!! Her er kun treåringen syk. Fire av fem friske er vel ganske bra :-). God bedring til de som er syke! Klem fra Anne

Lise B sa...

Var du på Red Door Gallery, ja! Jeg har altså ikke vært der, men er stadig inne på nettsiden deres. Og det var jo fint å vite, at det er billigere å handle på nett. Takk skal du ha!God bedring til alle syke!

erleichda sa...

god bedring til små og store : )
jeg tror februar are en sånn måned...
men lysere blir det! lit til for hver dag ; )

lise sa...

Gratulerer med nominasjon til den høythengende tittelen Årets fjaseblogg. Kåringen pågår frem til og med 1. mars. Som nominert er du en av dem med størst innflytelse!

Sjekk her: http://www.lises.net/blogg/?p=5506