30.12.2011

Miss Dahl neste




























 


























Jammen er det effektivt å blogge-ønske seg ting. I februar skrev jeg om Sophie Dahls kokekunster, og takk og pris tolket noen dette innlegget dithen at jeg ønsket meg denne boka til jul. "Miss Dahls frodige fristelser". Til denne "noen" må jeg bare si "Juppiiii!" (og takk, selvsagt, men det gjør jeg "live"). Kokeboken er som skapt for slike som meg, som liker å lese om matglede og kanskje få inspirasjon til en og annen rett, men ikke nødvendigvis er noen super (eller ivrig) kokk selv, og som i tillegg liker å lese de små anekdotene fra Miss Dahls hånd. Om hvor hun har sin matglede fra. Om en over gjennomsnittet fascinerende bakgrunn. Om de fristende rettene. Aldri før har jeg lest en kokebok som om det var en roman. Nytt blogge-ønske: I mitt neste liv vil jeg bli som henne. Ok?

Ta en titt på SophieDahl.com, så skjønner du kanskje hva jeg mener.

Ingen kommentarer: