29.06.2011

Risør







































Dagens aktivitet. Venninnetur til Risør og årets Kammermusikkfestival. Denne gangen klarte jeg - klok av "skade" etter forrige besøk for fem år siden - å ikke klappe når man ikke skulle. Cluet er selvsagt å vente til de andre begynner. Da er det trygt. Men selv om jeg nærmest er som anaflabet å regne på den (musikk)fronten, er jeg ikke dummere enn at jeg setter pris på opplevelsen. Jeg er overbevist om at det er sunt å prøve ting man ellers ikke gjør, kan eller kjenner fra før. (Advarsel: Risiko for utvidet horisont.)

3 kommentarer:

Lise B sa...

Utvidet horisont gjør ikke vondt nei! Akkurat kammermusikk har jeg vært mye på, men aldri hip hop, for eksempel, kanskje jeg skulle prøve det. Eller en moderne danseforestilling...Risør er forøvrig en nydelig by, som de er alle de små sørlandsbyene.Nå blir det straks ferie på meg. Ha en riktig fin sommer!

Portofritt sa...

Lise B: Ja, også for meg ville det antagelig ha vært like "utvidende" for horisonten om jeg plutselig skulle ha befunnet meg på feks en Dimmu Borgir konsert. På den annen side... en trenger jo ikke prøve ALT er i livet heller. ;-)

God sommer og ferie til deg!

erleichda sa...

har vært på Risør en gang ...helt fantastisk!