28.04.2011

...




























Jeg er stolt av å kjenne de flinke skaperne av nytt norsk barne-tv bygget på klassisk norsk visesang; Prøysen-sang-tegnefilmer, laget av Sandnes Media. Filmene er helt herlige og sendes på NRK i disse dager.

Men jeg er også litt stolt over at de høyst ulike dyrene mine kommer så godt overens der oppe på det brune skapet. En skal ikke ta slikt som en selvfølge.

Og så er jeg stolt over å ha fått gode tilbakemeldinger på portrettet jeg har skrevet ifm studiet - med oppmuntring om å prøve å få det på trykk. Det er nesten så jeg får lyst til å forsøke... Nei, rettelse, jeg skal forsøke! (Samme hva selvfølelsen ellers måtte si av lure ting for å prøve å holde seg/meg nede;)

2 kommentarer:

Lise B sa...

Så flott! Vi må være stolte over det vi får til, og selvfølgelig må du få det på trykk!

erleichda sa...

Bedre å prøve enn å bare drømme om det...
Bare gjør det! og ha en strålende dag i dag : )