22.03.2011

Ny start

















I morgen ble visst ikke i går, men i dag. Det vil si, jeg fikk ikke fortalt det jeg lovet på søndag at jeg skulle gjøre på mandag, altså i går. Det om min egen lille vår... Før helgen fikk jeg nemlig tilbud om ny jobb - og etter en liten helg i tenkeboksen, takket jeg i går ja. Og det må vel kunne sies å være en ny start? Nytt sted, nye mennesker, nye oppgaver, nye utfordringer.

Lampen ble forresten kjøpt på vei hjem fra intervjuet. En gammel skjønnhet som er tiltenkt plass i taket over meg her på arbeidsrommet.


5 kommentarer:

Lise B sa...

Gratulerer med ny jobb, og avgjørelse og i det hele tatt! Så heldig du er! Og så er jeg helt misunnelig på deg at du har fire slike vaser! Jeg har bare en. Den gav jeg i burdagsgave til min gammeltante da jeg var barn, hun hadde bursdag på samme dag som meg. Og så arvet jeg den da hun døde. Men jeg ønsker meg flere...

Fauna design sa...

Gratulerer så mye med ny jobb, og lampe da ;-) Så deilig med en ny start!

Heidi sa...

Gratulerer :) Jeg har selv akkurat hatt en ny start, og det er forfriskende! :)

ReVinyl sa...

Gratulere med ny jobb! Slike valg er alltid spennende å ta siden man ikke vet hva man går til. Ønsker deg all lykke til!!

Nydelig lampe! Æ like! :)

Bird on a wire sa...

Grattis med ny jobb, dette høres spennende ut! Lurer på om jeg har grodd fast i jobben min jeg, det høres litt skummelt ut å 'begynne på nytt'.