12.07.2010

Hagestoler mm

 















Jeg følger opp Jeanettes hagestol-ønske-innlegg med et eget ønske-hagestol-innlegg. Jeg har nevnt det før, men en god ting kan ikke nevnes for ofte. Jeg må si jeg ble imponert over å oppdage at bakgården på hotellet vi overnattet på i Halmstad var proppfull av drømmestolene. De er enda vakrere i virkeligheten - og gode var de også!

Halmstad var forresten en trevlig,  ren og pen by. Rett ved hotellet lå det en flott park, Norrepark, men også den gamle byporten inn til selve sentrum, et hyggelig konditori - og ikke minst en fristende (men dessverre stengt! vi var der lørdag ettermiddag og søndag formiddag) bruktbutikk  KULT&Co  Etter det jeg kunne se i vinduene (og på nettsiden) er den i seg selv grunn nok til å vende tilbake til Halmstad en gang;)




Ingen kommentarer: