13.01.2009

Gammelt nytt - på nytt




Kjære julenisse. Hvis du tilfeldigvis er en blogger, sånn utenom julenissesesong, kanskje for å bli inspirert til julegaveverkstedet eller for å få noen nye ideer til din nordpolske bolig, og du tilfeldigvis ramler over denne bloggen, vil jeg bare gi deg et lite hint om at jeg ønsker meg denne boken til jul - selv om det er 11 måneder til.
--
Bildene er fra boken, Gammelt nytt - på nytt. For mange er dette nettopp gammelt nytt, for boken finnes nok i mange hjem allerede - men ikke i mitt. Forfatteren Jannicke Kråkvik er for øvrig er en stor tilhenger av loppemarkeder (se Elle interiør "Loppesirkus"). Hun sammenligner loppemarkeder med sukkertøy, og sier at når du først har begynt, er det vanskelig å stoppe. Kunne ikke vært mer enig!

1 kommentar:

Nina sa...

Dette er en MÅ-HA-bok på sikt. Jeg tror jeg har lyst på minst 20 bøker nå, så lista begynner å bli lang. Jeg synes egentlig det er godt å gå rundt og ønske seg noe også, selv om eiertrangen er stor.

Tenk å nærmest kunne leve av loppis da :)...selv om jeg vet at magen min ikke hadde tålt en freelancesituasjon. Jeg trenger litt tryggerer rammer. Har lest- og kost meg - gjennom de linkene du la ut. Kjente igjen en lampeskjerm fra barndomshjemmet mitt i sånn hvit og burgunder fløyel. Morsomt.