15.12.2008

Bloggetreff

I dag har jeg hatt gleden av å være til lunsj hos søte medblogger "Kaspara", Kasparas regnbue. Tilfeldigvis bor vi jo i samme by - og antagelig har vi mer enn en gang gått i de samme sporene på jakt etter gamle skatter. En gang har vi til og med ubevisst knivet om det samme vatteppet. Jeg sto med to ulike tepper i armene og så visst veldig vurderende ut. Skal jeg ta det eller det? Eller begge? Jeg ante ikke at Kaspara sto rett bak meg og ønsket hardt at jeg skulle legge fra meg det lilla med blomster - Men sannelig, det gjorde jeg, gitt! Jeg tror det må ha vært et snev av tankeoverføring inne i bildet her, for det er jo ikke slik at jeg ikke hadde råd til begge to... Men teppet passet veldig fint inn hos Kaspara, og jeg er fornøyd med mitt eget retroteppe ;-)

Det var morsomt å se det flotte huset i virkeligheten etter først å ha sett mange glimt fra bloggen. Og gjett om det var mye fint å se på der! Det er tydelig et hjem til en varm og kreativ familie. På en måte er det godt å se at andre har samme lidenskap for gode loppekjøp som en selv. Det skumle med å besøke slike hjem er at en kan bli bittelitte grann misfornøyd med den boligen en har selv - men det må en bare riste av seg. Mest av alt er det selvsagt inspirerende og hyggelig!

Jeg ble vartet opp med nydelig mat, og kommer garantert til å prøve meg på å bake både ostebrødet og adventskransen. Nam nam. Heldigvis finnes oppskriftene og bilder av godsakene på bloggen hennes, bare klikk på ordene over ;-)

Takk for en kjempehyggelig dag!

2 kommentarer:

Kaspara sa...

God kveld, Heidi!
Å, så koselig du skriver da!
Det var ordentlig hyggelig å ha deg på besøk, så jeg håper ikke det var første og siste gang. Bare kom innom når som helst. Jeg liker godt impulsbesøk her hjemme også.
Nå står mannen min og kjevler ut klejner. Det ble litt sent før han fikk kommet i gang, for vi ble sittende å se på et tv-program. Nå har han imidlertidig skredet til verket. Så kan jeg pynte disse kakene i morgen formiddag.
Det ble som du sa en litt brå avslutning.Plutselig var det tid for å hente unger på SFO. Jeg hadde tenkt til å sende med deg noen kremmerhus til.(et er litt for lite) De kommer i steden i posten en dag. Ha en god natt!
Klem fra Kaspara

Brigg sa...

Så kjekt det virket da! Tenkte jeg skulle teste det ostebrødet jeg og.Og du! Grattis så kjempemye med jobben!!