17.04.2012

Homespun / Holiday









Du er vel klar over dette allerede, men jeg sier det likevel, i tillfelle hverdagen har fått deg til å glemme, at et lite avbrekk, feks noen dager i London, på det sterkeste kan anbefales. Slikt kan umulig være annet enn helsebringende. (Og det er sikkert sunt å leve noen uker på brød og vann etterpå også...?) 

Jeg gjør det gjerne igjen! Any time. (Da mener jeg helst den biten som kom før dette med brød og vann.) 
Derfor: Kan noen være så snill å minne meg på dette? Hvis jeg skulle slumpe til å glemme det oppi alt annet man skal huske på i hverdagen? (PS. Det er slettes ikke verst å komme hjem igjen heller. Når jeg tenker meg om er det å komme hjem igjen en vesentlig del av greia : ) 

Bildene er fra Selina Lakes lanseringsfest for boken Homespun Style.

We had a really lovely day in the Spitalfield area last friday. Lovely Book party. To celebrate the book Homespun Style. Too tempting market stalls. Too little space in the luggage... One more trip, maybe?

4 kommentarer:

Zopp Design sa...

Så masse flott du har tatt bilde av. Inspirerende :)

Vi har en give-away på gang. Kom innom og vinn fine premier da vel :)

Stilleben sa...

Hei Heidi! Det ser FANTSTISK UT! Heldige deg. Må innrømme at jeg har ventet litt på innlegget, regnet med at et slik et ville komme. Jeg som sitter her, litt trøtt og lei, ble rett og slett gira! Nå tror jeg faktisk at jeg aktutt må ta av i "kreativ krok" - jeg har ihvertfall fargede ark, he he. Likte utrolig godt det første bilde med vimplene. De doble dørene og listverkene er vakre selv om de er malingsslitte. Vakkert altså. Klem fra M

Stilleben sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Stilleben sa...

Hei igjen. Ett eller annet skjedde, jeg dobblet kommentaren; ble så inspirert av de doble dørene, det er jeg som slettet altså. Nei, tid for kaffe - den tredje sterke kopp!