21.01.2012

Lørdag!





































Spise frokost når en ellers inntar lunsj. Varm drikke i nye kopper. Ah! Lørdag!!! Denne lørdagen skal brukes til å ordne ting. Gjøre slikt det ellers ikke er tid eller krefter til i hverdagen. Rydde. Vaske. Handle. Hente sønnen fra overnatting. (Det hadde vi nok fått til i hverdagen også, he he, men da er han som regel hjemme med oss.) Lage god mat. Og innimellom - og til slutt - skal det nytes. Fyre i peisen. Lese avisa. Spise. Se på Grand Prix. Lese det nye magasinet "Skriva" på ipaden. (Hvis jeg kommer til, vel og merke, selv om det var jeg som fikk den til jul, er det ikke alltid jeg slipper til. Ungene har forståelig nok lagt sin elsk på den.) 

PS. Selv om jeg jo har sovet lenge, vil jeg bare ha sagt at jeg ikke har ligget på sofaen helt siden forrige innlegg.

Ha en fin lørdag!

1 kommentar:

Marianne sa...

De krus er super flotte