20.11.2011

Hi?






































Når jeg tenker meg om var det med å gå i hi en sterk overdrivelse. På grensen til løgn må man vel kunne si. Etter at jeg skrev det om hi (og mørketid) på tirsdag kveld har jeg vært på to dagers seminar og fest i Bergen (i det herligste vær, lyst og vakkert), vært på jobb, blitt intervjuet av lokalavisa (jeg var på ingen måte "hovedperson" i dette, og er jeg heldig blir jeg klippet bort fra hele stykket;), hentet en Tove Adman betong-lysestake på nr9 (skal vise etterhvert), vært på min første mammafest (hvor jeg for øvrig danset linedance og overraskende nok møtte en medbloggende medmamma; Kvirrevitt), gjort rent hjemme (vel og merke ikke alene), hjulpet svigers som skal flytte inn i mindre leilighet, fått et lass av gamle saker som de vil bli kvitt inn i huset, tilbragt hele dagen idag i en håndballhall i Sande - og kjørt frem og tilbake dit (i tåka), ommøblert arbeidsrommet (heller ikke alene) for å gjøre plass til et piano som kommer til onsdag, og gått kveldstur med to hyggelige naboer. Takk og pris for en time og tre kvarter med Downton Abbey på tampen av helgen; det nærmeste jeg har kommet hi denne uka.

(Regner med at jeg ikke er alene om å oppleve hverdagen en smule hektistk. Trøsten er at det er morsomt!!)

1 kommentar:

Lise B sa...

Haha, nei dette var ikke akkurat hi. Hvem har tid til det, hvis man ikke er bjørn? Spennende med hustømming, fikk du mye fint? Jeg sitter her og ser på Tove Adman- lysestakene mine mens jeg skriver , eller innimellom må det vel bli, det er ikke så enkelt å skrive på ipad. Ha en riktig fin dag utenfor hiet