12.08.2011

...





Første fredag etter ferien. Føles fabelaktig. Litt halvsvimmel, men likevel... Regner med at det er flere som har det slik i dag? Noe av det fine med ikke å ha fri hele tiden, selv om det selvsagt er det en gjerne drømmer om, er jo nettopp det at man setter ekstra pris på de fridagene som er. Jamfør Pippi som ville begynne på skolen for å få sommerferie. ;)

Deler av min sommerferie har blitt brukt til  å rydde i de fleste av husets kriker, kroker, skap og loft. Det er et slit. Et frustrerende og tidkrevende slit. Men oh la la så deilig det er å få rensket litt opp. Som spa for heimen. I alle fall når en blir ferdig (hvis det er mulig å bli det). Noe av det som dukket opp i prosessen (rettere sagt "sjauen"), var en samling odde kopper og skåler, kjøpt inn fra hist og her med tanke på å bruke dem til noe. Til et av disse bare-så-vidt-påbegynt-prosjektene jeg tydeligvis er så glad i. Vel, det gjenstår å se om det kanskje lar seg gjøre å fullføre prosjektet etter endt spabehandling (for huset). Men det blir uansett ikke i kveld. Sofaen kaller.

2 kommentarer:

erleichda sa...

de ser bra ut de! ikke noe prosject. pynt dem bare. det er nok synes jeg ; )

Portofritt sa...

demie: Du har rett i at de ser bra ut som de gjør. Mulig jeg lar noen være bare kopper og skåler - til bruk. Det er bare det at vi har endel kopper fra før av. Og det at de kanskje kan være fine i en litt annen setting også. Det går sikkert vinter og vår uansett før noe evt gjøres med saken. Kjenner jeg meg selv rett... ;)