18.07.2011

Hei hå

Glade hagenisser sett på et hagesenter nær oss. Glade, blide og tilsynelatende arbeidsomme. (Hva de egentlig gjør, er et annet spørsmål. Regner med at det er nyttig...) Ble nesten fristet til å ta dem med hjem. Men fornuften seiret. Det vinnende argumentet var at de to-tre tusenlappene saktens kan komme til bedre nytte på annet vis... (Vi har tross alt ikke mange av dem.) Men jeg må innrømme at en snikende tanke har inntatt min underbevissthet; For hva om den glade trioen egentlig er lykkebringende hagenisser????

5 kommentarer:

erleichda sa...

nei huff! tror du det? norge er full av smånisser likevel Heidi! bare ta en litt mere forsiktig titt, ut i hagen din ; )

Fru Eriksen sa...

Så skjønne! jeg vil ha!! :)

Unknown sa...

Hei vennen! Nå savner jeg noen nye sprell fra deg ;) Klemmer

Stilleben sa...

Hei Portofritt! Jeg sier som Jeanette; savner sprell fra deg. Håper det står bra til. At du trives der du er og at du og fam. har hatt deilige, innholdsrike feriedager. Håper vi kommenteres/snakkes/mailes/sees snart. Klem fra M

Portofritt sa...

Hyggelig å være savnet. :)