12.06.2011

I lomma?





























Jeg har fått en gammel eske med vakre lommetørkler av en venninne. De har aldri vært brukt. Bør jeg bruke dem, lurer jeg på. (Ikke akkurat verdensproblemer jeg belemrer mitt hode med i dag, som dere skjønner.) Eventuelt hva jeg skal bruke dem til? Det finnes sikkert de som ser andre kreative bruksområder enn det  de opprinnelig er laget for. Selv heller jeg foreløpig mot ett av to: 1) å la dem fortsette å ligge ubrukte i esken, liggende til pynt og skue i en eller annen skuff, eller 2) å begynne å bruke dem...

Og når jeg er ferdig med på fundere på dette, skal jeg gå løs på rydding - i hauger med lesestoff og i hyller med ting og tang. Det er så mange ting overalt. Nesten til å få klaus av. Hvordan i huleste har jeg klart å dra alt dette i hus? Jeg må ha stått på noe veldig. Hamstre-genet er antagelig stolt av meg. Nøysomhet-er-en dyd-genet derimot... (Bør kanskje begynne å selge unna.)

4 kommentarer:

Fru Eriksen sa...

så søte de var!! Nesten litt for fine til å bruke...

Da har vi samme planene i dag!! Her er jeg i full gang med opprydding. Så mye pjus det ligger overalt!!! Blir gal!! Og tar meg selv i å tenke at jeg kan få bruk for det en dag. Men, nei Kathrine!!! Her har det ligget og tatt opp plass i årevis uten å bli brukt!! Hiv det!! Eller selg det hvis det er mulig.. Så det skal jeg holde på med resten av dagen...

Ha en fin søndag!! (sjekk forresten innlegget mitt fra i går. Kjenner du han igjen? :)

erleichda sa...

vet du hva? bruk dem! hvis ikke alle i hvertfall noen av dem. de er alt for fine til å ligge i en boks. sett dem i ramme og heng dem på veggen. fine ting burde vi nyte
: ) ellers... rydde? hva betyr det ??? ; )

Lise B sa...

Jeg har flere esker liggende, jeg. Synes de er så fine. I den ene esken ligger de i vakker vifteform. I den andre, med barnelommetørkle, ligger de som et fint bilde. Jeg ville i alle fall ikke bruke dem til det de er tenkt for, papir er bedre, men kanskje sy dem sammen til en liten duk? Mine får ligge i eskene sine ti år til, tenker jeg

A Foreigner in Italy sa...

Enig i at de bør brukes, men som det også er sagt her tidligere - ikke til det opprinnelige formål..... Det enkleste er å sette dem til pynt i esken med lokket åpent.