14.06.2011

I form























































Hurra! Kake!!! utbrøt åtteåringen som var på besøk i huset da han oppdaget og løpende siktet seg inn på disse to paiformene på kjøkkenbenken. Om han også har lest Donald Duck og latt seg friste av Bestemor Ducks varme og duftende (for det må de jo være?) paier i kjøkkenvinduet, vet jeg ikke. Trenger jeg å si at han ble lettere skuffet av å oppdage at de var tomme. Begge to! Foreløpig er dette det nærmeste vi har kommet pai ala bestemor Duck her i huset. Men jeg er fullt klar over at det forplikter å slippe slike former innenfor døren...

4 kommentarer:

Lise B sa...

Ja nå er det gjort! Likte spesielt den med jordbær! Fargene var så fine. Pai med jordbær og rabarbra passer kanskje fint i den?

erleichda sa...

...mens jeg på den andre side likte jeg best den eple formert : ) du har noe for hver eneste av oss! (neste gang vi må få kaka og ) ; )

Fru Eriksen sa...

Så herlige!! :)

Ha en solfin dag! Kanskje vi sees....

Hilsen fruen!

Åshild - prydeligbloggen sa...

bestemor duck ja, det vakte minner. Nesten så det er stas å bake bare for å sette paien i et åpent vindu! :)