02.11.2010

Retro




En liten kommentar til gårsdagens innlegg: Jeg har egentlig ikke noe å imot å bli eldre. Hver alder har sin sjarm, og alternativet er som kjent verre. I tillegg har jeg hatt en mistanke om visse endringer før kråkestupet i helgen. Saken er bare at det hele (det med å ha blitt merkbart eldre) er så knirkbart tydelig nå. Jeg får holde meg unna headbanging en stund. (Kremt, ved nærmere ettertanke innser jeg at jeg har holdt meg unna det en god stund allerede!) Vel, det gjelder å tenke positivt. Høres det bedre ut hvis man kaller det retro? En ung sjel i et retro legeme. Ja, det var bedre! Eller?

1 kommentar:

gult hus i svingen sa...

skjønte godt hva du mente i forrige innlegg jag altså. Det er jo ingen tvil om at man kan stivne med årene:) Sånn er det bare:)


Klem fra Trine:)