13.10.2010

Mer fryd





2 by Fryd er ute i offentligheten. Endelig. Mange har ventet i spenning. Noen mer enn andre. Jeg for eksempel har vært ekstra spesielt spent. Jeg skulle nemlig få se egne ord og litt av hvert annet på "trykk".

Og jeg må si at jeg er stolt og glad over å bidra i det usedvanlig vakre magasinet. Nå nyter jeg tryllestøvet fra Jeanettes magiske blikk - og håper det sitter i lenge, lenge. Jeg vil tenke glade tanker. Jeg vil fly! (Det er vel ikke for mye å be om? :) Takk, Jeanette!

4 kommentarer:

Eli Betten sa...

Og det har blitt kjempefint! Aw, forelskelsesfint :D

Huldra sa...

Herlig! Dette vil jo sitte i sjelen lenge, lenge. Når støvet begynner å glimre med fravær er det bare å ta det frem og drysse litt igjen. :)

th- sa...

Åh, så fint magasin! Nydelige bilder og veldig moro å lese... stas, rett og slett!

Og åssen var London Town?

Unknown sa...

Jeg likte veldig godt bidraget ditt Heidi, du skriver så nydelig!!
Klem Hilde Iren