03.08.2010

Varm sjarm
























































Sjarmerende L.backa! Sjelfull i all sin gamle prakt - med tapet og maling fra forrige eier. Uventet spreke valg av to godt voksne mennesker. (Men så har de antagelig også pusset opp for endel år siden:) Vaskevannsfatet og de vakre gamle møblene er medbrakt fra de nye eierne - som vi er så heldige å kjenne. Jeg gleder meg til å følge sommerhus-prosjektet framover. Og ikke minst gleder jeg meg til å tilbringe flere sommerdager- og kvelder der. (Vi stiller oss herved i kø.) Forhåpentligvis er ikke høst-jente-tur-køen like lang... ;)

2 kommentarer:

No.15 sa...

For noen flotte bilder. Herlige detaljer :)

Frua i 40 sa...

Elsker, elsker, ELSKER sjarmen som lyser av det kjøkkenet!!!:)

Også liker jeg veldig, veldig godt resten av det jeg har lest her til nå!:) Noen steder er det som om de svevende tankene mine har landet hos deg.