23.08.2010

Magisk

































Bare en ordentlig god venn behersker kunsten å treffe så til de grader med en overraskende gave. Denne er gitt til heldige meg av av slik venn - laget på bestilling av flinke MONOme.

PS. Jeg var klar over at jeg ikke akkurat er den fødte linselus (skrumper inn foran kamera), men at selv ikke hendene mine skulle være komfortable i situasjonen var jeg ikke klar over. Håndmodell-verdenen har neimen ikke gått glipp av noe talent i meg. Nei, det yrket får andre ta hånd om;)

PS. PS. Men hånden min føler seg mye finere med denne ringen på! Jeg tror den må være magisk.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Magisk ring, fin hånd og rørende vennskapsgave :o)

Unknown sa...

:) den kler deg

Skjerstad sa...

Syns hånden din er fin jeg ;) Den ringen var stilig , må sjekkes ut ;)

Unknown sa...

Så hyggelig :)
Og hånden er fin med og uten ring!

Katrine K sa...

Den er utrolig fin!