06.06.2010

Til hus



































Samtidig som det foregår opprydding, maling av huset utvendig og maling av diverse møbelprosjekter her hjemme, fortsetter jeg å dra nye ting til hus. Man kan undre seg over hvor lurt det egentlig er...

Men det overlater jeg til andre å fundere over. Selv er jeg bare veldig fornøyd med den gamle hylla med den vakre inskripsjonen bak. Jeg ble til og med fortalt hvem og hvor hylla hadde hørt til. Morsomt. Det er ikke umulig at hylla får hedersplass på den nylig tapetserte veggen bak den nylig grønnmalte benken. Det er heller ikke umulig at jeg dropper å male den. Jeg liker brunfargen og de små sårene som tyder på levd hylleliv.

Er også superfornøyd med det runde hagebordet. Det var aldeles for stort til å få med seg i bilen. Selv i den litt større bilen jeg var hjemme og hentet. Dermed endte det på biltaket - bundet fast med noe som så ut som litt tykk hyssing. Jeg hadde mine tvil om lovligheten av denne frakten og følte meg derfor nokså uskikkelig på vei hjem. Men, som mange loppebesatte nok kjenner til; Må man, så må man. (Og takk og pris kom både bordet, fotgjengere, medtrafikanter, bilen og undertegnede uskadet fra seansen.)

1 kommentar:

Tove sa...

Ja, må man så må man:) Bordet var kjempefint, og hylla likeså!