19.01.2010

Lille pusekatt...

... hvor har du vært? Det eneste jeg vet er at ditt nest siste stopp var en bruktbutikk på Sem. Du ville sikkert ha vært hos mammaen din ennå. Lille venn, om det er noen trøst kan jeg si at sånn er det for oss alle; en dag må vi stå på egne poter. Her får du iallfall selskap. Lille kanin og Blå fugl vil helt sikkert ta godt imot deg. De husker nemlig godt følelsen av å være ny. - Og når du blir varmere i pelsen kan du herje og leke med de andre pusekattene - og hilse på de snille bambiene. Dere er alle på samme hylle. Velkommen til din nye (og stadig økende) familie.

4 kommentarer:

Eirin Edvardsen sa...

Å jeg har også en hylle med diverse små venner i porselen. Foreløpig en overvekt av hunder, da:-)

Nina sa...

De pusekattene klør man i hvert fall ikke i nesa av ;). Noe jeg sliter litt med - hvor smart er det med tre katter da, kan man kanskje si? Men er man budeie, så er man budeie ;).

Maren - midt på jorden sa...

Så fine porselensfigurer! Husker godt at jeg hadde noen lignende puser når jeg var liten. Den ene hadde bare en halv fot, slik som jeg ser den ene på hylla di har. Den ble nok lekt litt for masse med en gang i tiden, for så å få masse omsorg etterpå:) Innlegget ditt minnet meg på den gode barndomsstemningen - tror jeg må gå på leiting i kjelleren i barndomshjemmet mitt og se om det ligger noen puser der og venter:) Ha en flott kveld:)

Bryns sa...

Pappaen min på 54 har en sånn pusekatt som den du har kjøpt. Han har hatt den siden han var liten. Den står på bokhylla hjemme, høyt oppe, så vi ikke skulle få tak i den når vi var små. Også har den bare blitt der. Han er kjempeglad i den <3