26.07.2009

Knagger




Nye (men veldig gamle) knagger til den nye gangen. Mange (som mannen i dette huset og hans medsammensvorne lille nevø på fire) ville mene at man like gjerne kunne laget den selv. Ta en planke. Borr seks hull. Stikk en pinne hvert i hull. Voila!

Men så enkelt er det selvsagt ikke. Da går du i alle fall glipp av den sjelen gamle ting har (personlighet nærmest). Denne er laget uten en eneste spiker, har en løs knagg, er malingsslitt og skjev - men er likevel fullstendig perfekt. I alle fall i mine øyne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller fullständigt med dig! Väldigt fina. Slitna på ett naturligt sätt, kan aldrig göras om man gör dem nya.

Kardemomme sa...

Hei du :))Tusen hjertelig takk for "Hello lovely"-oppmerksomheten fra deg :)) Det er så koselig å komme fra ferie å finne slike kommentarer på bloggen sin! Ser at du har hatt en spennende tur til Tyskland! Kjenner det kribler i magen når jeg ser slike loppisbilder! Tenk at du måtte gå fra de nydelige teppene da!!! Jeg greier aldri å gå fra noen ting jeg men når man flyr begrenser det seg jo. Jeg reiser til Amsterdam på søndag og lurer på hvordan det blir å måtte begrense seg der men det vil tiden vise ;)
Knaggene var supersøte og jeg så programmet "Torpet" med svenske Ernst som laget nøyaktig sånne og ble helt forelsket jeg også! I knaggene altså ;) Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Klemmer fra Kardemomme :))