09.04.2012

Pausene




















































Hva (eller hvordan) hadde livet vært uten pausene?

1 kommentar:

  1. Fine bilder.

    Denne påsken har virkelig fungert som en pause- og det har vært helt strålende! Pauser er viktig, ja :)

    SvarSlett