05.04.2012
Påskepost
Påskeegget kom akkurat i tide til årets påskefeiring. Rykende ferskt. Med laaang holdbarhet. Takk,
Kari Anne Marstein
!
1 kommentar:
Kari Anne Marstein
20. april 2012 kl. 09:10
å så bra å se at det kom frem i tide!! håper du hadde en deilig påske ; )
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
å så bra å se at det kom frem i tide!! håper du hadde en deilig påske ; )
SvarSlett