L I K E R :)
Så fint:-))
Kjempefint! Jeg er forresten veldig glad i slike slitte brett. De minner meg om tante Marit og kapteinkjeks og litt for tynn solbærsaft
L I K E R :)
SvarSlettSå fint:-))
SvarSlettKjempefint! Jeg er forresten veldig glad i slike slitte brett. De minner meg om tante Marit og kapteinkjeks og litt for tynn solbærsaft
SvarSlett