Herlig pennal, herlig innlegg. Morsomt, fordi jeg i dag på "onsdagsmøte" med staben sa at jeg faktisk har tenkt å begynne å bruke pennal. Vi har fått oss årskallenderbok - alle har fått, skal brukes, i tillegg til andre kallendere - en jobb i seg selv; oppdatering av kallendere, men for all del, det er for å organisere oss bedre om du skjønner. Jeg liker ikke å skrive med kulepenn i boken, men med blyant. Og da trenger jeg viskelær og blyantspisser. Alt det må jo ligge i et pennal, akkurat slik jeg hadde det på skolen. Pennalbehovet får meg til å føle meg ung; tyve år yngre. Hilsen M i sterk førtiårskrise. Skal ikke skrive her hva reaksjonen til kollegaene var........he he.
Hei Heidi En smak av vår dette pennalet. Herlig å oppdage nye bruktbutikker og herlig å finne små skatter. Det er ikke så mye som skal til for oss skattejegere. Ha en glad helg! Klem fra Kaspara
Så fint det er!Jeg har et stoff som ville ha passet...
SvarSlettkoselig mønster og penal i seg selv er jo en veldig spennende ting!
SvarSlettHerlig pennal, herlig innlegg. Morsomt, fordi jeg i dag på "onsdagsmøte" med staben sa at jeg faktisk har tenkt å begynne å bruke pennal. Vi har fått oss årskallenderbok - alle har fått, skal brukes, i tillegg til andre kallendere - en jobb i seg selv; oppdatering av kallendere, men for all del, det er for å organisere oss bedre om du skjønner. Jeg liker ikke å skrive med kulepenn i boken, men med blyant. Og da trenger jeg viskelær og blyantspisser. Alt det må jo ligge i et pennal, akkurat slik jeg hadde det på skolen. Pennalbehovet får meg til å føle meg ung; tyve år yngre. Hilsen M i sterk førtiårskrise. Skal ikke skrive her hva reaksjonen til kollegaene var........he he.
SvarSlettJeg har faktisk aldri sluttet med pennal/penal. Et lite sort ett fra Muji følger meg i tykt og tynt.
SvarSlettSpennende med matchene stoff :)
Det pennalet var utrolig fint! Klem fra Anne
SvarSlettHei Heidi
SvarSlettEn smak av vår dette pennalet.
Herlig å oppdage nye bruktbutikker og herlig å finne små skatter. Det er ikke så mye som skal til for oss skattejegere.
Ha en glad helg!
Klem fra Kaspara