11.01.2012




Små ting. Store gleder. Som dette gamle pennalet fra den nylig oppdagede bruktbutikken et par-tre steinkast fra jobben.

6 kommentarer:

  1. Så fint det er!Jeg har et stoff som ville ha passet...

    SvarSlett
  2. koselig mønster og penal i seg selv er jo en veldig spennende ting!

    SvarSlett
  3. Herlig pennal, herlig innlegg. Morsomt, fordi jeg i dag på "onsdagsmøte" med staben sa at jeg faktisk har tenkt å begynne å bruke pennal. Vi har fått oss årskallenderbok - alle har fått, skal brukes, i tillegg til andre kallendere - en jobb i seg selv; oppdatering av kallendere, men for all del, det er for å organisere oss bedre om du skjønner. Jeg liker ikke å skrive med kulepenn i boken, men med blyant. Og da trenger jeg viskelær og blyantspisser. Alt det må jo ligge i et pennal, akkurat slik jeg hadde det på skolen. Pennalbehovet får meg til å føle meg ung; tyve år yngre. Hilsen M i sterk førtiårskrise. Skal ikke skrive her hva reaksjonen til kollegaene var........he he.

    SvarSlett
  4. Jeg har faktisk aldri sluttet med pennal/penal. Et lite sort ett fra Muji følger meg i tykt og tynt.

    Spennende med matchene stoff :)

    SvarSlett
  5. Det pennalet var utrolig fint! Klem fra Anne

    SvarSlett
  6. Hei Heidi
    En smak av vår dette pennalet.
    Herlig å oppdage nye bruktbutikker og herlig å finne små skatter. Det er ikke så mye som skal til for oss skattejegere.
    Ha en glad helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett