17.01.2012




Min hjerne er midlertidig ute av drift. Antagelig er alt som skal til en kveld under disse bildene, altså på sofaen.

6 kommentarer:

  1. Det var en veldig fin bildevegg ihvertfall :o)
    hi hi
    Klem fra monica

    SvarSlett
  2. Kos deg på sofaen under de herlige bildene :-)! Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Fine bilder. Kos deg på soffan, hilsen sofagris

    SvarSlett
  4. God senkveld. Jeg har nettopp rullet meg ut av sofaen. Har ligget og sett på den bra, britiske krimmen på NRK 1: Brodies mysterier.Liker den. Har fulgt med hver tirsdag. Ha en god natt. Og husk; sofatilværelse er en fin tilværelse.

    SvarSlett
  5. Fin vegg og likte innlegget under...du skriver bra :))

    Klem

    SvarSlett
  6. sofaen er bra! spesielt med så fine bilder ( og tallerker) over den ; )

    SvarSlett