
På et udefinerbart tidspunkt i romjulen (det føles som om det er idag) vipper julen over til å bli snart-nytt-år. Jeg liker nytt år, og idag skal jeg se om jeg får kjøpt meg ny Moleskine-kalender. Om få dager er nemlig tiden inne for smått å planlegge året som kommer. Plotte inn ting vi vet skal skje, og kanskje enda viktigere, ting vi vil skal skje. Nytt år = Nesten blanke ark. Juppi! (som våre danske "naboer" så sjarmerende sier.)
Takk for hyggelig kommentar. Ja, 2012 blir et spennende år, det satser jeg på. En stor begivenhet blir det for oss begge; 40 års dag! Jeg er i ferd med å planlegge min dag.Enten blir det fest, eller storbytur eller; etter eller annet morsomt! Jeg jobber med planene. Klem fra M
SvarSlett