31.12.2011

Happy. New. Year.


 


Jeg er takknemlig for året som har vært - og ser frem til 2012.  Godt nytt år alle sammen!

9 kommentarer:

  1. Godt nyttår! Håpe 2012 blir like bra som 2011 :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. God nytt år til deg også !
    Gleder meg til å følge med i året som kommer :)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg også! Og takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår!! :o)
    Gleder meg til å følge deg i året som kommer!
    Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  5. Ha en fin kveld Portofritt! Takk for samtaler,mailer og kommentarer i 2011. Håper vi snakkes, sees og kommenteres om mangt og meget i 2012. Klem fra M

    SvarSlett
  6. Ha en strålende kveld! Og takk for det gamle, var så hyggelig å treffe deg "live":) Det burde vi gjøre igjen.
    Godt-nytt-års-klem fra Ingrid

    SvarSlett
  7. Godt og spennende nytt år til deg, Heidi!
    JA, jeg har som jeg sikkert har sagt tidligere også håp om å få til kveldsmat her en kveld i det nye året med noen bloggere fra Vestfold.
    Håper du også kan komme da!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett