22.05.2009

Kveldshygge


Tomt Figgjo-fat. Er det kaninen eller lille blå fugl på brettet som har forsynt seg, tro?

3 kommentarer:

  1. Hei Heidi
    Så stemningsfullt og vakkert!
    Leste innlegget under og er veldig enig; et bilde "løfter" liksom teksten. Jeg har funnet ut at jeg er ganske så visuell av meg, og innlegg med bilder er langt mer fristende enn de uten.
    Sola skinner i vår by i dag, og lover godt for en blank fridag.
    Vi får nok besøk av trøndere i hagen; broren til mannen min, samt kone og to tenåringer kom på overraskelsesbesøk til byen denne langhelgen. De voksne ønsker nok å slikke sol kjenner jeg dem rett, mens ungdommeme vil kaste seg rundt på trampolina og spille fotball med de små fetterene sine.
    Ha en glad dag i sola, Heidi!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett