28.04.2009

Loppestoff 1


Dynetrekk i herlige varianter av gult.
Er det bare meg, eller skjuler mønsteret en...

...ugle?

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Det rykker i loppisføttene! Den første store helgen i mine trakter, gikk uten meg til stede. Skulle ha vært frisk...
    Ser helt klart en ugle!
    Det morer meg at du har slik ugle-fasinasjon. Har nemlig noen "blogg-ugler" på lur til deg! De får komme i et innlegg. Jeg har nemlig gjort innkjøp, bare på grunn av/takket være deg :-D
    Håper du følger med, men tempoet mitt er ikke helt i takt med viljen.
    Men det kommer et innlegg, sånn i takknemlighets forstand.

    SvarSlett
  2. Friskt og fint! Halv-ugle vil jeg si ;)!

    SvarSlett
  3. Hehe..jeg ser uglen! nydelig stoff:-)

    SvarSlett