Har du vært i Oslo? Å, for noen vakre rosebuketter!!! Det har vi lite av på bygda - særdeles vakre rosebuketter. Nå har vi mye gørr ;).
Har du vært i Oslo? Å, for noen vakre rosebuketter!!! Det har vi lite av på bygda - særdeles vakre rosebuketter. Nå har vi mye gørr ;).
SvarSlett