17.03.2009

Sommer som kommer



Den kommer vel til slutt, sommeren. Muligens før vi vet ordet av det. Og mens man venter - og nyter våren - kan man jo ønske seg, og aller helst kjøpe seg, en ny kjole. Jeg ønsker meg denne fuglekjolen fra Nümph. Man må jo tross alt være pent kledd - til ære for sol og varme og lange lyse dager - når det først kommer.

2 kommentarer:

  1. Så flott kjole!
    Jeg husker også de små plastgreiene fra julekalendre som liten! Søtt!

    Syns du skal prøve deg på uglegenseren asså!
    Det var virkelig ikke vanskelig.
    Jeg drippa de innsvingningene i ryggen da, blir litt lettere da.
    Kjøpre 18 nøster på europris, men hadde igjen 5 eller 6 etterpå.. Jeg strikker veldig løst, så strikket på pinne 5 isteden for 6.

    Prøv prøv!Jeg kan hjelpe deg hvis du trenger!

    SvarSlett
  2. Veldig fin kjole! Og veldig deg! Skjønner godt at du ønsker deg den.

    SvarSlett