
Den kommer vel til slutt, sommeren. Muligens før vi vet ordet av det. Og mens man venter - og nyter våren - kan man jo ønske seg, og aller helst kjøpe seg, en ny kjole. Jeg ønsker meg denne fuglekjolen fra Nümph. Man må jo tross alt være pent kledd - til ære for sol og varme og lange lyse dager - når det først kommer.

Så flott kjole!
SvarSlettJeg husker også de små plastgreiene fra julekalendre som liten! Søtt!
Syns du skal prøve deg på uglegenseren asså!
Det var virkelig ikke vanskelig.
Jeg drippa de innsvingningene i ryggen da, blir litt lettere da.
Kjøpre 18 nøster på europris, men hadde igjen 5 eller 6 etterpå.. Jeg strikker veldig løst, så strikket på pinne 5 isteden for 6.
Prøv prøv!Jeg kan hjelpe deg hvis du trenger!
Veldig fin kjole! Og veldig deg! Skjønner godt at du ønsker deg den.
SvarSlett