29.12.2008

Julefryd



















I dag fikk vi verdens beste nyhet. Lille Alma kom til verden i gryningen, noen dager før tiden, men ikke mindre velkommen av den grunn. Vi gleder oss veldig til å hilse på henne. Gratulerer til Jeanette, Geir og Mathea!

1 kommentar:

  1. Hei Heidi
    Så koselig å høre at Jeanette har fått ei jente! Fint navn også!
    Får skrive en hilsen på bloggen hennes.
    Ellers er det gøy å se velkjente kremmerhus hos deg. Så fint det ble å henge de opp slik.
    Endelig er gutta friske igjen, og vi kan bli litt sosiale, men akkurat nå skal jeg sige ned i sofaen med heklenål og tekopp. Ha en fin kveld, Heidi!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett